Obchodní podmínky

 

 

Obchodní podmínky internetového obchodu jalimpex.cz


                                                   
 
                                                   Obecná ustanovení
 
 
1.1. Působnost obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky upravují uzavírání smluv
mezi námi jako obchodníkem a vámi jako zákazníkem prostřednictvím internetového obchodu a
naše a vaše práva a povinnosti ze smluv vyplývající. Součástí obchodních podmínek jsou i
povinně poskytované informace a ustanovení týkající se vašich osobních údajů a jejich
zpracování. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 8. 10. 2015.
 
1.2. Používané pojmy. V našich obchodních podmínkách používáme následující zkratky:
 
      1.2.1. My, čímž se rozumí obchodník, tedy obchodní společnost JALIMPEX, s.r.o., se
sídlem Přemyslovo nám. 22, 62700 Brno, IČO 26220954, zapsaná v obchodním
rejstříku, který vede Krajský soud v Brně, v oddílu C, vložce 37825, DIČ CZ26220954.
 
      1.2.2. Vy, čímž se rozumí zákazník, tedy druhá smluvní strana odlišná od nás, kterou
může být jeden z následujících subjektů:
 
                1.2.2.1. Spotřebitel, kterým je člověk nejednající v rámci své podnikatelské
činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání,
 
                1.2.2.2. Nepodnikatel, kterým je právnická osoba nejednající v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání,
 
                1.2.2.3. Podnikatel, kterým je člověk nebo právnická osoba jednající v rámci
své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
 
     1.2.3. Internetový obchod, tedy naše webové rozhraní nacházející se na webové adrese
http://www.jalimpex.cz, ve kterém si můžete prohlédnout naši nabídku a objednat zboží
z našeho sortimentu.
 
     1.2.4. E-mail, tedy elektronická pošta, kterou je možné nás kontaktovat na e-mailové
adrese dostupné na webové adrese našeho internetového obchodu.
 
     1.2.5. Telefon, pomocí kterého je možné nás kontaktovat na telefonním čísle dostupném
na webové adrese našeho internetového obchodu.
  
     1.2.6. Smlouvy, kterými se rozumí kupní smlouvy.
 
1.3. Vztah obchodních podmínek ke smlouvě. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí
smluv. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před zněním obchodních podmínek.
 
1.4. Vztah smlouvy a obchodních podmínek k právním předpisům. Práva a povinnosti
neupravená obchodními podmínkami nebo smlouvou se řídí právními předpisy České republiky,
zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, v souladu s právními předpisy Evropské unie, zejména směrnicí 2011/83/EU, o
právech spotřebitelů a směrnicí 2000/31/ES, o elektronickém obchodu. V případě rozporu
obchodních podmínek nebo smlouvy s právním předpisem, nejedná-li se o záležitost, kterou lze
ujednáním upravit odchylně, má přednost právní předpis.
 
1.5. Oddělitelnost ustanovení obchodních podmínek a smluvních ujednání. Pokud se některé
z ustanovení obchodních podmínek nebo smluvních ujednání stane neplatným, neúčinným nebo
se k němu nebude přihlížet, není tím dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních
podmínek a smluvních ujednání.
 
1.6. Vztahy s mezinárodním prvkem. Právní poměry mezi námi a vámi se v případě
přítomnosti mezinárodního prvku řídí českým právem a k řešení případných sporů jsou příslušné
české soudy. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (Vídeňská úmluva) se
nepoužije.
 
1.7. Způsoby řešení stížností. Případné stížnosti a spory mezi vámi a námi je možné řešit
 
    1.7.1. emailem na naší e-mailové adrese,
    1.7.2. online v našem internetovém obchodě,
    1.7.3. mimosoudně v řízení vedeném Českou obchodní inspekcí (www.coi.cz),
 
1.8. Dozorové orgány. Nad naší činností provádí kontrolu a dozor státní orgány České
republiky, na které je možné se v souladu právními předpisy, které upravují jejich působnost a
pravomoci, obracet se svými podněty. Orgány státního dozoru jsou zejména:
    1.8.1. Česká obchodní inspekce,
    1.8.2. živnostenské úřady,
    1.8.3. Úřad pro ochranu osobní údajů,
    1.8.4. krajské hygienické stanice.
 
                                 
                               Objednávání zboží a uzavírání smluv

2.1. Objednání zboží. Zboží v našem internetovém obchodě je možné objednat si tak, že
nabídku na uzavření smlouvy, kterou je vystavení zboží v internetovém obchodě, přijmete
prostřednictvím:
    2.1.1. internetového obchodu,
    2.1.2. e-mailu.
 
Přijetí naší nabídky s dodatkem či odchylkou není možné a považuje se za protinabídku z vaší
strany.
 
2.2. Objednání zboží prostřednictvím internetu. Objednání zboží prostřednictvím
internetového obchodu provedete vybráním nabízeného zboží v požadovaném množství, jakosti a
provedení, vložením zboží do virtuálního košíku, vyplněním požadovaných údajů, zvolením
způsobu dodání zboží a platby a odesláním vaší objednávky pomocí tlačítka „Závazně objednat“,
čímž dojde k uzavření smlouvy. Před odesláním objednávky vám bude umožněno zkontrolovat a
případně i změnit zadané údaje.
 
2.3. Objednání zboží prostřednictvím e-mailu. Objednání zboží prostřednictvím e-mailu
provedete zasláním e-mailové zprávy na e-mailovou adresu info@jalimpex.cz, jejímž obsahem
musí být:
    2.3.1. vybrané zboží v požadovaném množství, jakosti a provedení,
    2.3.2. vybraný způsob dodání zboží a platby,
    2.3.3. vaše identifikační údaje:
              2.3.3.1. jméno a příjmení a případný název právnické osoby,
              2.3.3.2. bydliště nebo sídlo,
              2.3.3.3. adresa pro dodání zboží,
              2.3.3.4. telefonní číslo,
              2.3.3.5. IČ, pokud jste podnikatelem,
              2.3.3.6. DIČ, pokud jste plátcem DPH,
              2.3.3.7. V případě nákupu na firmu Ičo a Dič pokud bylo přiděleno.
 
2.4. Potvrzení přijetí objednávky. Úspěšné přijetí vaší objednávky a uzavření smlouvy vám
potvrdíme na vaši e-mailovou adresu zasláním e-mailové zprávy, jejíž součástí bude:
     
     2.4.1. potvrzení o uzavření smlouvy a jejím obsahu,
     2.4.2. naše obchodní podmínky, jejichž obsahem jsou i povinně poskytované informace.
 
V případě neúplnosti nebo nesprávnosti objednávky vás vyzveme k jejímu doplnění nebo vás
upozorníme na nemožnost uzavření smlouvy.
 
2.5. Jazyk a uchovávání smlouvy. Smlouvy se uzavírají v českém jazyce. Uzavřené smlouvy
neukládáme a proto k nim není možné přistupovat.
 
 
                                           Uzavřené smlouvy a jejich obsah
 
3.1. Změna a zrušení smlouvy. Uzavřené smlouvy není možné jednostranně měnit či rušit; činit
tak lze pouze na základě vzájemné dohody, případně pokud tak stanoví právní předpis nebo
obchodní podmínky.
 
3.2. Obsah kupní smlouvy. Na základě uzavřené kupní smlouvy jsme povinni dodat vám
ujednaným způsobem objednané hmotné zboží a poskytnout případné ujednané služby a vy jste
povinni si zboží převzít a zaplatit nám celkovou cenu, která je tvořena cenou objednaného zboží,
cenou platby, cenou dodání zboží a cenou případných dalších objednaných služeb.
 
3.3. Ochrana duševního vlastnictví. Pokud vám na základě smlouvy dodáváme zboží, které je
chráněno právy duševního vlastnictví (zejména autorská díla, ochranné známky, průmyslové
vzory, patenty a užitné vzory), není součástí smlouvy licence opravňující vykonávat práva
duševního vlastnictví. Zboží chráněné autorským právem nesmíte jako fyzická osoba užívat jinak
než pro osobní potřebu a jako právnická jinak než pro svou vlastní vnitřní potřebu, zejména
nejste oprávněni zboží rozmnožovat, dále prodávat, pronajímat nebo jinak zpřístupňovat třetím
osobám.
 
3.4. Slevy a reklamní akce. Pro slevové či jiné marketingové akce platí, že pokud není
stanoveno jinak, nelze jednotlivé poskytované slevy a jiné výhody kombinovat.
 
3.5. Dárky a bonusy. Pokud vám byly v rámci smlouvy poskytnuty dárky či jiné bonusy, je
existence darovací smlouvy závislá na existenci smlouvy hlavní, a darovací smlouva je uzavřena
s rozvazovací podmínkou zrušení darovací smlouvy v případě zániku smlouvy hlavní.
 
3.6. Slevové kupony a dárkové poukazy. Slevový kupony a dárkové poukazy je možné uplatnit
za ujednaných podmínek nebo za podmínek uvedených na kuponu nebo poukazu.
                                                                     
 
                                                             Platební podmínky
 
4.1. Způsoby platby. Celkovou cenu je možné uhradit způsoby, které naleznete na odpovídající
stránce v našem internetovém obchodě.
 
4.2. Doba pro zaplacení. Celkovou cenu jste povinni uhradit buď před dodáním zboží, při
převzetí zboží, nebo později, a to podle ujednaného způsobu platby. Pokud má být celková cena
uhrazena před dodáním zboží, jste povinni ji uhradit do 7 dnů od uzavření smlouvy. Pokud je
celková cena hrazena prostřednictvím poskytovatele platební služeb, je celková cena uhrazena
připsáním peněžité částky na náš účet u poskytovatele platebních služeb.
 
4.3. Placení prostřednictvím úvěru. V případě, že je sjednáno placení celkové ceny
prostřednictvím úvěru nebo jiného finančního produktu na základě smlouvy s poskytovatelem
finančních služeb, řídí se tento poměr také smlouvou a podmínkami poskytovatele finančního
produktu.
 
                                                                            Dodací podmínky

5.1. Způsoby dodání. Způsoby dodání, které můžete využít, naleznete na odpovídající stránce v
našem internetovém obchodě.
 
5.2. Omezení dodávání zboží. Dodávání zboží u nás nepodléhá žádným geografickým
omezením.
 
5.3. Nabytí vlastnického práva. Vlastníkem zboží, které vám dodáme, se stanete převzetím
zboží, ne však dříve, než úplně zaplatíte celkovou cenu.
 
5.4. Doba pro dodání. Ujednaná doba pro dodání zboží běží od uzavření smlouvy. Pokud má
být celková cena uhrazena před dodáním zboží, běží doba pro dodání zboží až od uhrazení
celkové ceny. Zboží bude v této době dodáno na místo určení. Pokud nejste spotřebitelem a zboží
má být do místa určení dodáno pomocí přepravce, bude zboží v této době předáno přepravci.
 
5.5. Převzetí zboží. Zboží jste povinni převzít v ujednané době a na ujednaném místě v
závislosti na způsobu dodání. Pokud má být zboží dodáno pomocí přepravce, jste povinni jej
převzít při dodání do místa určení. Pokud zboží nepřevezmete, vznikne nám právo od smlouvy
od odstoupit, právo na zaplacení nákladů spojených s dodáním zboží, pokud nebyly uhrazeny
před dodáním zboží, a právo zaplacení odměny za uskladnění za dobu uskladnění zboží, která
končí v okamžiku, kdy zboží převezmete, odstoupíte od smlouvy nebo od smlouvy odstoupíme
my. Odměna za uskladnění činí 5 Kč za den, její celková výše však nesmí převyšovat cenu
uskladněného zboží. Pokud vám zboží budeme poté, co jej nepřevezmete, dodávat opakovaně,
máme právo na úhradu nákladů spojených s opakovaným dodáváním.
 
5.6. Škoda na zboží při přepravě spotřebiteli nebo nepodnikateli. Pokud jste spotřebitelem
nebo nepodnikatelem, přechází na vás nebezpečí škody na zboží převzetím zboží. V případě, že
vám zboží bude dodáno poškozené, jste povinni nás o škodě neprodleně informovat a to nejlépe:
                5.6.1. emailem na naší e-mailové adrese.
 
V případě, že poškození zásilky zjistíte již při přebírání zboží, jste povinni o poškození
informovat nejen nás, ale i přepravce při přebírání zboží. O rozbalení poškozené zásilky před
jejím převzetím můžete požádat přepravce a v případě, že zjistíte, že zboží bylo poškozeno,
nejste povinni jej od přepravce převzít.
 
5.7. Škoda na zboží při přepravě podnikateli. Pokud jste podnikatelem a zboží má být dodáno
pomocí přepravce, přechází na vás nebezpečí škody na zboží předáním zboží přepravci. Pokud
dojde ke škodě na zboží po přechodu nebezpečí škody, neodpovídáme za ni a škoda na zboží
nemá vliv na vaši povinnost uhradit celkovou cenu a povinnost zboží převzít. V případě, že vám
zboží bude dodáno poškozené, jste povinni neprodleně reklamovat poškození zboží u přepravce.
 
5.8. Balení zboží. Pokud nebude ujednáno jinak, bude zboží zabaleno způsobem vhodným pro
jeho uchování a ochranu.
 
                                              Právo na odstoupení od smlouvy
 
6.1. Obecně o odstoupení od smlouvy. Odstoupením od uzavřené smlouvy se smlouva od
počátku ruší a strany jsou povinny vrátit si vše, co na základě zrušené smlouvy poskytly.
Odstoupením od smlouvy se ruší i na ní závislá smlouva darovací. Právo odstoupit od smlouvy je
možné využít za podmínek, které jsou stanoveny v obchodních podmínkách, nebo pokud tak
stanoví právní předpisy.
 
6.2. Naše právo odstoupit od smlouvy. My máme právo odstoupit od uzavřené smlouvy
kdykoli od dne uzavření smlouvy do okamžiku, kdy od nás převezmete zboží, a to z důvodů:
            6.2.1. vyčerpání zásob objednaného zboží,
            6.2.2. nepřevzetí zboží při jeho dodání,
            6.2.3. zneužití objednávkového systému našeho internetového obchodu,
            6.2.4. uvedení chybných údajů při objednávání zboží,
            6.2.5. objednání zboží za cenu výrazně nižší než cenu obvyklou, pokud bylo zboží za
tuto cenu nabízeno v důsledku omylu či chyby našeho internetového obchodu,
            6.2.6. dalších hodných zvláštního zřetele.
 
6.3. Zákonné právo spotřebitele odstoupit od smlouvy. Pokud jste spotřebitelem, máte právo
odstoupit od uzavřené smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne
            6.3.1. převzetí zboží, pokud jde o kupní smlouvu,
            6.3.2. převzetí poslední dodávky zboží, pokud jde o smlouvu, jejímž předmětem je
několik druhů zboží nebo dodání několika částí,
            6.3.3. převzetí první dodávky zboží, pokud jde o smlouvu, jejímž předmětem je
pravidelná opakovaná dodávka zboží,
            6.3.4. uzavření smlouvy, pokud jde o jinou smlouvu.
 
6.4. Nemožnost odstoupení od smlouvy. Právo odstoupit od smlouvy nemáte u smluv:
           6.4.1. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu,
           6.4.2. o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických
důvodů jej není možné vrátit,
          6.4.3. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání
nenávratně smíseno s jiným zbožím,
          6.4.4. o poskytování služeb, jestliže byly splněny s vaším předchozím souhlasem před
uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
          6.4.5. dalších, pokud tak stanoví právní předpis.
 
6.5. Způsob odstoupení od smlouvy. Pokud vám vzniklo právo na odstoupení od smlouvy a
chcete od smlouvy odstoupit, můžete tak učinit formou jednostranného právního jednání, které
nám doručíte, nejlépe pak
          6.5.1. vyplněním vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou
obchodních podmínek a jeho odesláním
          6.5.1.1. e-mailem na naši e-mailovou adresu;
 
6.6. Zachování lhůty. Pokud jste spotřebitelem, pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy
postačí, pokud nám odstoupení odešlete v poslední den lhůty určené pro odstoupení od smlouvy.
 
6.7. Vrácení zboží po odstoupení od smlouvy. Odstoupíte-li od smlouvy, jste povinni nám
zboží na vaše vlastní náklady vrátit nejlépe současně s odstoupením od smlouvy, nejpozději do
14 dnů od doručení odstoupení a to nejlépe
          6.7.1. odesláním zboží na adresu Jalimpex s.r.o., U Boží muky 1336, 66501 Rosice.
 
Zboží nám musíte vrátit nepoškozené, neznečištěné, neopotřebené a nejevící známky užívání,
včetně veškerého příslušenství a dokumentace, pokud možno v původním obalu. Zároveň jste
povinni vrátit nám i veškeré dárky a bonusy, které jste obdrželi na základě zrušené smlouvy.
 
6.8. Vrácení peněz po odstoupení od smlouvy. Pokud jako spotřebitel odstoupíte od smlouvy,
zaplacené peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne
však dříve než nám zboží vrátíte nebo prokážete, že nám bylo zboží odesláno. Zaplacené náklady
na dodání zboží vám vrátíme pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu srovnatelnému způsobu
dodání, který nabízíme. Pokud dojde ke snížení hodnoty vraceného zboží v důsledku nakládání s
ním jinak, než jak je nutné k obeznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností, bude
vracená částka ponížena o částku, o kterou se hodnota zboží snížila. Peněžní prostředky vám
vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je od vás přijali, případně jiným způsobem, na kterém se
dohodneme, pokud vám tím nevzniknou další náklady.
 
                               Reklamace vad zboží spotřebitelem a nepodnikatelem
 
7.1. Působnost. Tato část obchodních podmínek se na vás vztahuje pouze v případě, že jste
spotřebitelem nebo nepodnikatelem, a upravuje naši odpovědnost za vady zboží.
 
7.2. Záruční doba. Záruční doba je 24 měsíců, u použitého zboží 12 měsíců, od převzetí zboží.
 
7.3. Naše odpovědnost za vady zboží. Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí a v záruční
době nemá vady. Zejména odpovídáme za to, že zboží
         7.3.1. má vlastnosti, které jsme si ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které
jsme my nebo výrobce popsali nebo které jste mohli s ohledem na povahu zboží a na
základě prováděné reklamy očekávat,
         7.3.2. se hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme nebo ke kterému se zboží tohoto
druhu obvykle používá,
         7.3.3. odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
         7.3.4. je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
         7.3.5. vyhovuje požadavkům právních předpisů.
 
7.4. Prodloužená záruka za jakost. Pokud je na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu
připojenému ke zboží, v reklamě nebo ve smlouvě uvedena doba, po kterou lze zboží nebo jeho
část použít a která je delší než záruční doba, odpovídáme vám po uplynutí záruční doby za to, že
do uplynutí uvedené doby
          7.4.1. budou zboží nebo jeho část způsobilé k použití pro svůj obvyklý účel,
          7.4.2. si zboží nebo jeho část zachovají své obvyklé vlastnosti.
 
Doba prodloužené záruky za jakost počíná běžet současně se záruční dobou. Prodlouženou
záruku za jakost poskytujeme pouze na některé zboží, pokud je její doba u zboží uvedena
způsoby uvedenými výše.
 
7.5. Omezení odpovědnosti. Neodpovídáme vám:
           7.5.1. u zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
           7.5.2. za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
           7.5.3. u použitého zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou
zboží mělo při převzetí,
           7.5.4. za vady zboží, vyplývá-li to, zejména u zboží zuživatelného a podléhajícího
rychlé zkáze, z jeho povahy,
           7.5.5. pokud jste před převzetím zboží věděli, že zboží má vadu,
           7.5.6. pokud jste vadu sami způsobili.
 
7.6. Doba pro uplatnění práva. Zboží jste povinni si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o
jeho vlastnostech a množství. Vaše právo z odpovědnosti za vady zboží jste povinni u nás
uplatnit bez zbytečného odkladu, co nejdříve poté, co budete moci vady zjistit, a to v záruční
době nebo době prodloužené záruky za jakost. V opačném případě vaše právo z odpovědnosti za
vady zboží zaniká a nebude vám přiznáno.
 
7.7. Vaše práva při výskytu vady zboží. Má-li zboží vadu, máte právo:
           7.7.1. na bezplatné odstranění vady,
           7.7.2. pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, zejména nelze-li vadu
odstranit bez zbytečného odkladu, na dodání nového zboží bez vad, pokud se však vada
týká pouze součásti zboží, můžete požadovat jen výměnu součásti,
           7.7.3. není-li možné odstranění vady ani výměna zboží či jeho součásti, odstoupit od
smlouvy,
           7.7.4. na přiměřenou slevu z kupní ceny.
 
7.8. Vaše práva při výskytu vady použitého zboží. Má-li zboží prodávané s vadou nebo zboží
prodávané jako použité vadu, máte právo:
         7.8.1. na bezplatné odstranění vady,
         7.8.2. na přiměřenou slevu z kupní ceny,
         7.8.3. není-li možné odstranění vady ani sleva z kupní ceny, odstoupit od smlouvy.
 
7.9. Vaše práva při opakovaném nebo vícenásobném výskytu vady zboží. Pokud nemůžete
zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt téže vady po opravě nebo pro větší počet vad, máte dle
své volby právo:
          7.9.1. na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti, to však neplatí u zboží
prodávaného s vadou nebo u zboží použitého,
          7.9.2. na přiměřenou slevu z kupní ceny,
          7.9.3. odstoupit od smlouvy.
Za opakovaný výskyt vady se považuje, pokud se na věci vyskytne stejná vada po jejích alespoň
dvou předchozích opravách. Za větší počet vad se považuje současný výskyt alespoň tří vad, z
nichž každá samostatně brání užívání zboží.
 
7.10. Nemožnost požadovat odstoupení od smlouvy a dodání nového zboží. Nemůžete-li
zboží vrátit v tom stavu, v jakém jste jej obdrželi, nemůžete odstoupit od smlouvy, ani požadovat
dodání nového zboží. To neplatí,
          7.10.1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží,
          7.10.2. použili-li jste zboží ještě před objevením vady,
          7.10.3. nezpůsobili-li jste nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním
anebo opomenutím, nebo
          7.10.4. prodali-li jste zboží ještě před objevením vady, spotřebovali-li jste ho, anebo
pozměnili-li jste zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám to, co
ještě vrátit můžete, a ve zbytku nám poskytne náhradu do výše, v níž jste měli z použití
zboží prospěch.
 
7.11. Způsob reklamace. V případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady,
můžete tak učinit nejlépe:
          7.11.1. odesláním zboží na adresu Jalimpex s.r.o., U Boží muky 1336, 66501 Rosice,
          7.11.2. pokud je v záručním listě či jiném dokladu, na obalu zboží nebo v našem
internetovém obchodě uvedena jiná osoba určená k uplatnění odpovědnosti za vady, u
této osoby.
 
7.12. Náležitosti reklamace. Zboží je třeba nám předat ve stavu, který umožní posouzení
oprávněnosti reklamace, zejména není možné zboží předat nepřiměřeně znečištěné. Při reklamaci
je třeba:
          7.12.1. doložit, že zboží bylo zakoupeno u nás,
          7.12.2. sdělit, jakou vadu zboží reklamujete a jakým způsobem žádáte, aby byla
reklamace vyřízena. Požadovaný způsob vyřízení reklamace není možné následně bez
našeho souhlasu měnit.
 
7.13. Vyřízení reklamace. Pokud jste spotřebitelem, vaše reklamace bude vyřízena bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud jste
nepodnikatelem, vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu. O vyřízení reklamace
budete v této lhůtě vyrozuměni a zboží vám bude vráceno stejným způsobem, jako nám bylo při
uplatnění reklamace předáno. V případě, že reklamace nebude vyřízena včas, máte právo od
smlouvy odstoupit. Pokud bude vaše reklamace uznána, záruční doba a doba prodloužené záruky
za jakost se prodlužuje o dobu, kterou nám vyřízení vaší reklamace trvalo.
 
7.14. Náhrada nákladů reklamace. V případě, že bude vaše reklamace uznána, máte právo na
náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží účelně
vynaloženy. V případě, že reklamace bude zamítnuta, máme právo na náhradu nutných nákladů,
které nám vzniknou vracením vašeho zboží.
 
7.15. Potvrzení o reklamaci. Při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží vám vydáme
písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob
vyřízení reklamace požadujete, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně
potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí
reklamace.
 
 
 
                                           Reklamace vad zboží podnikatelem

8.1. Působnost.
Tato část obchodních podmínek se na vás vztahuje pouze v případě, že jste
podnikatelem, a upravuje naši odpovědnost za vady zboží.
 
8.2. Naše odpovědnost za vady zboží.
Zboží vám dodáme v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nebudou-li jakost a provedení ujednány,
dodáme vám zboží v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý.
Pokud bude množství určeno jen přibližně, přesné množství určíme my. V případě, že zboží bude při přechodu
nebezpečí škody na vás mít vadu, odpovídáme za ni. To neplatí v případě, že půjde o vadu, kterou lze s vynaložením
obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy.
 
8.3. Nadstandardní záruka pro podnikatele.
Nadstandardní záruku za jakost neposkytujeme a za vady zboží, které se vyskytnou na zboží po přechodu nebezpečí škody na vás, neodpovídáme.
 
8.4. Omezení odpovědnosti.
 
Neodpovídáme vám:
          8.4.1. u zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
          8.4.2. za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
          8.4.3. u použitého zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou
zboží mělo při převzetí,
          8.4.4. za vady zboží, vyplývá-li to, zejména u zboží zuživatelného a podléhajícího
rychlé zkáze, z jeho povahy,
          8.4.5. za vady zboží, pokud jste o nich před převzetím zboží věděli,
          8.4.6. za vady zboží, pokud jste je sami způsobili.
 
8.5. Doba pro uplatnění práva.
 
Zboží jste povinni si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.
Vaše právo z odpovědnosti za vady zboží jste povinni u nás uplatnit bez zbytečného odkladu,
co nejdříve poté, co budete moci vady zjistit. Nejpozději je možné právo uplatnit do 6 měsíců,
v případě skryté vady do 2 let, od dne kdy, vám zboží dodáme.
V opačném případě vaše právo z odpovědnosti za vady zboží zaniká a nebude vám přiznáno.
 
8.6. Vaše práva při podstatném porušení smlouvy.
 
Bude-li vada znamenat podstatné porušení smlouvy, máte právo:
        8.6.1. na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodáním chybějícího
zboží,
        8.6.2. na odstranění vady opravou zboží,
        8.6.3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
        8.6.4. odstoupit od smlouvy.
 
Za podstatné porušení smlouvy se považuje dodání zboží s takovou vadou, o které jsme museli
již v okamžiku uzavření smlouvy vědět, že pokud byste ji předvídali, smlouvu byste s námi
neuzavřeli; v ostatních případech se porušení smlouvy považuje za nepodstatné. Pokud nám
zvolené právo neoznámíte, máte práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
 
8.7. Vaše práva při nepodstatném porušení smlouvy.
 
Bude-li vada nepodstatným porušením smlouvy, máte právo:
       8.7.1. na odstranění vady,
       8.7.2. na přiměřenou slevu z kupní ceny.
 
Pokud nám zvolené právo neoznámíte, můžeme vadu odstranit opravou zboží, dodáním nového
zboží nebo dodáním toho, co jsme vám nedodali. Zvolené právo nemůžete později změnit bez
našeho souhlasu.
 
8.8. Nemožnost požadovat odstoupení od smlouvy a dodání nového zboží.
 
Nemůžete-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém jste jej obdrželi, nemůžete odstoupit od smlouvy, ani požadovat
dodání nového zboží. To neplatí,
        8.8.1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží,
        8.8.2. použili-li jste zboží ještě před objevením vady,
        8.8.3. nezpůsobili-li jste nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním anebo
opomenutím, nebo
        8.8.4. prodali-li jste zboží ještě před objevením vady, spotřebovali-li jste ho, anebo
pozměnili-li jste zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám to, co
ještě vrátit můžete, a ve zbytku nám poskytne náhradu do výše, v níž jste měli z použití
zboží prospěch.
 
8.9. Způsob reklamace. V případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, můžete
tak učinit:
        8.9.1. odesláním zboží na adresu Jalimpex s.r.o., U Boží muky 1336, 66501 Rosice,
        8.9.2. pokud je v záručním listě či jiném dokladu, na obalu zboží nebo v našem
internetovém obchodě uvedena jiná osoba určená k uplatnění odpovědnosti za vady, u
této osoby.
 
8.10. Náležitosti reklamace.
 
Zboží je třeba nám předat ve stavu, který umožní posouzení oprávněnosti reklamace, zejména
není možné zboží předat nepřiměřeně znečištěné. Při reklamaci je třeba:
         8.10.1. doložit, že zboží bylo zakoupeno u nás,
         8.10.2. sdělit, jakou vadu zboží reklamujete a jakým způsobem žádáte, aby byla
reklamace vyřízena. Požadovaný způsob vyřízení reklamace není možné následně bez
našeho souhlasu měnit.
 
8.11. Vyřízení reklamace.
Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu. Zboží vám
bude vráceno stejným způsobem, jako nám bylo při uplatnění reklamace předáno. Pokud bude
vaše reklamace uznána, doba pro uplatnění vašich práv z odpovědnosti za vady se prodlužuje o
dobu, kterou nám vyřízení vaší reklamace trvalo.
 
8.12. Náhrada nákladů reklamace.
 
V případě, že bude vaše reklamace uznána, máte právo na náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění
práva z odpovědnosti za vady zboží účelně vynaloženy. V případě, že reklamace bude zamítnuta, máme právo
na náhradu nutných nákladů, které nám vzniknou vracením vašeho zboží.
 
                                       
                                Ochrana a zpracování osobních údajů
 
9.1. Právní úprava.
Veškeré zpracování osobních údajů probíhá v souladu obecným nařízením
Evropské unie č. 2016/679, o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“).
 
9.2. Zpracování osobních údajů pro plnění smlouvy a v souvislosti s uzavíranými
smlouvami.
Vaše osobní údaje zpracováváme na základě a za účelem plnění našich povinností
plynoucích ze smluv uzavřených mezi námi a vámi a pro uzavírání těchto smluv. Pro tento účel
osobní údaje používáme po dobu nezbytnou k vyřízení objednávek a reklamací. V rámci těchto
činností mohou být vaše osobní údaje zpřístupňovány dalším subjektům (zejména našim
dodavatelům podílejícím se na plnění smlouvy a provozovatelům platebních systémů). Na
základě smlouvy zpracováváme vaše osobní údaje také při vedení uživatelských účtů v našem
internetovém obchodě, a to po celou dobu existence uživatelského účtu.
 
9.3. Zpracování osobních údajů pro zasílání obchodních sdělení.
 
Vaše osobní údaje zpracováváme také za účelem dalšího nabízení našeho zboží a služeb prostřednictvím
obchodních sdělení na základě našeho oprávněného zájmu, ledaže jste toto zasílání odmítli.
 
9.4. Zpracování osobních údajů na základě oprávněného zájmu.
 
Vaše osobní údaje zpracováváme také za účelem hodnocení návštěvnosti webu a tvorby statistik a evidencí, a to na
základě našeho oprávněného zájmu spočívajícího ve sledování provozu na webových stránkách a
v jejich optimalizaci. To provádíme po dobu nezbytnou k vyhodnocení sesbíraných dat a
implementaci případných úprav. Tyto údaje předáváme ke zpracování našim zpracovatelům,
kteří se zabývají analýzou návštěvnosti a pomáhají nám s provozem internetových stránek a e-
shopového řešení.
 
9.5. Zpracování osobních údajů za účelem plnění smlouvy.
 
Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem plnění našich povinností plynoucích ze smluv uzavřených mezi
námi a vámi. Za tímto účelem mohou být vaše osobní údaje zpřístupňovány dalším subjektům (zejména dopravcům a
provozovatelům platebních systémů).
 
9.6. Zpracování osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
 
Vaše osobní údaje zpracováváme také za účelem dalšího nabízení našeho zboží a služeb
prostřednictvímobchodních sdělení.
 
9.7. Zpracování osobních údajů na základě souhlasu.
 
Na základě vašeho souhlasu udělovaného na dobu neurčitou zpracováváme vaše osobní údaje
také za účelem přímého marketingu v rozsahu, kdy budeme využívat pokročilé způsoby cílení reklamy (tím není dotčeno
zpracování pro marketingové účely na základě oprávněného zájmu).Osobní údaje v rozsahu a
způsobem, který by vyžadovalo váš souhlas, nezpracováváme.
 
9.8. Zpracování osobních údajů pro plnění našich právních povinností.
 
Vaše osobní údaje zpracováváme i pro účely a na základě plnění našich zákonných povinností spojených zejm. s
vedením účetnictví a poskytováním informací orgánům veřejné moci.
 
9.9. Rozsah zpracování osobních údajů.
 
Osobními údaji, které zpracováváme, jsou:
    9.9.1. jméno a příjmení,,
    9.9.2. adresa,
    9.9.3. e-mailová adresa,
    9.9.4. telefonní číslo,
    9.9.5. identifikační číslo a daňové identifikační číslo,
    9.9.6. IP adresa,
    9.9.7. Název firmy, sídlo právnické osoby,
    9.9.8. údaje o objednávkách,
    9.9.9. údaje o registraci a nastavení,
    9.9.10. údaje o vzájemné komunikaci..
 
9.10. Použití cookies.
 
Při používání našeho internetového obchodu může docházet k ukládání
souborů cookies do vašeho zařízení. Jejich použití můžete kdykoli odmítnout nastavením vašeho
zařízení příslušným způsobem.
 
9.11. Nesouhlas se zpracováním osobních údajů.
 
Kdykoli můžete vyjádřit svůj nesouhlas se zpracováním vašich osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení,
stejně jako můžete kdykoli odvolat svůj dřívější souhlas se zpracováním osobních údajů
za jiným účelem, ledaže se jedná o zpracovávání za účelem plnění našich povinností
plynoucích ze smluv, za účelem plnění našich zákonných povinností či jiným účelem,
který plyne z našich oprávněných zájmů.
 
9.12. Nesouhlas se zpracováním osobních údajů.
 
Kdykoli můžete vyjádřit svůj nesouhlas se zpracováním vašich osobních údajů za účelem
zasílání obchodních sdělení, stejně jako můžete kdykoli odvolat svůj dřívější souhlas se
zpracováním osobních údajů za jiným účelem, a to nejlépe:
      9.12.1. e-mailem na naší e-mailové adrese.
 
9.13. Doba uložení.
 
Osobní údaje ukládáme pouze na dobu nezbytně nutnou pro dosažení účelů
uvedených výše. Poté, co účel zpracování pomine, osobní údaje neprodleně zlikvidujeme.
 
9.14. Osoby zapojené do zpracování.
 
Všechny zmíněné osobní údaje zpracováváme my jako
správce. To znamená, že my stanovujeme shora vymezené účely, pro které osobní údaje
shromažďujeme, určujeme prostředky zpracování a odpovídáme za jeho řádné provedení. Pro
zpracování osobních údajů rovněž využíváme služeb dalších zpracovatelů, kteří osobní údaje
zpracovávají pouze podle našich pokynů. Takovými zpracovateli jsou zejména poskytovatelé IT
služeb a další dodavatelé technologií a podpory, provozovatelé marketingových nástrojů a
poskytovatelé komunikačních nástrojů.
 
9.15. Práva subjektu osobních údajů.
 
Ohledně vašich osobních údajů máte dále právo:
     
       9.15.1. žádat opravu nepřesných či neaktuálních osobních údajů, takže pokud zjistíte, že
osobní údaje, které o vás zpracováváme, jsou nepřesné nebo neúplné, máte právo na to,
abychom je bez zbytečného odkladu opravili, popřípadě doplnili,
       9.15.2. žádat potvrzení o tom, zda probíhá zpracování, a pakliže probíhá, tak informace
týkající se tohoto zpracování v rozsahu stanoveném v čl. 15 GDPR, a dále také kopii
zpracovaných údajů, (za další kopie jsme oprávněni účtovat poplatek určený k pokrytí
nezbytných nákladů),
       9.15.3. v některých případech máte právo, abychom vaše osobní údaje vymazali. Vaše
osobní údaje bez zbytečného odkladu vymažeme, pokud je již nepotřebujeme pro účely,
pro které jsme je zpracovávali, nebo využijete svého práva vznést námitku proti zpracování
a my shledáme, že již žádné takové oprávněné zájmy, které by toto zpracování
opravňovaly, nemáme, nebo se ukáže, že námi prováděné zpracování osobních údajů
přestalo být v souladu s obecně závaznými předpisy. Toto právo se nicméně neuplatní v
případě, že zpracování vašich osobních údajů je i nadále nezbytné pro splnění naší právní
povinnosti, účely archivace, vědeckého či historického výzkumu či pro statistické účely,
nebo určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků.
      9.15.4. využít právo na omezení zpracování osobních údajů. Toto právo vám umožňuje v
určitých případech požadovat, aby došlo k označení vašich osobních údajů a tyto údaje
nebyly předmětem žádných dalších operací zpracování – v tomto případě však nikoliv
navždy (jako v případě práva na výmaz), ale po omezenou dobu. Zpracování osobních
údajů musíme omezit když popíráte přesnost osobních údajů, než se dohodneme, jaké
údaje jsou správné nebo vaše osobní údaje zpracováváme bez dostatečného právního
základu (např. nad rámec toho, co zpracovávat musíme), ale vy budete před výmazem
takových údajů upřednostňovat pouze jejich omezení (např. pokud očekáváte, že byste
nám v budoucnu takové údaje stejně poskytl), nebo osobní údaje již nepotřebujeme pro
shora uvedený účel zpracování, ale vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu
svých právních nároků, nebo vznesete námitku proti zpracování a my po dobu, po kterou
šetříme, je-li vaše námitka oprávněná, jsme povinni zpracování vašich osobních údajů
omezit.
       9.15.5. žádat přenesení osobních údajů v případech zpracování na základě vašeho
souhlasu nebo na základě smlouvy,
       9.15.6. vznést námitku proti zpracování osobních údajů, k němuž dochází na základě
našeho oprávněného zájmu. Vaše osobní údaje přestaneme zpracovávat, pokud nebudeme
mít závažné oprávněné důvody pro to, abychom v takovém zpracování pokračovali. V
případě námitky proti marketingovým aktivitám tyto aktivity ukončíme.
 
9.16. Právo podat stížnost u dozorového úřadu.
 
V případě, že nabudete přesvědčení, že při zpracování Vašich osobních údajů došlo z naší strany k porušení GDPR,
máte právo se obrátit se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00
Praha 7 (http://www.uoou.cz).
 
9.17. Práva subjektu osobních údajů.
         
        Ohledně vašich osobních údajů máte dále právo:
       
         9.17.1. žádat opravu nepřesných či neaktuálních osobních údajů,
         9.17.2. žádat informace o zpracování vašich osobních údajů, za jejichž poskytnutí od vás můžeme
žádat úhradu nezbytných nákladů,
         9.17.3. žádat vysvětlení nebo nápravu v případě, že se domníváte, že provádíme zpracování
vašich osobních údajů, které je v rozporu s ochranou vašeho soukromého a osobního života nebo
v rozporu se zákonem.
 
9.18. Použití cookies. Při používání našeho internetového obchodu může docházet k ukládání souborů
cookies do vašeho zařízení. Jejich použití můžete kdykoli odmítnout nastavením vašeho zařízení
příslušným způsobem.
 
 
 
 
 
Přílohy:
                                               
 
                                         Oznámení o odstoupení od smlouvy
 
 
Adresát:
JALIMPEX, s.r.o.,
se sídlem Přemyslovo nám. 22, 62700 Brno,
IČO 26220954,
DIČ CZ26220954
 
Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží:
 
 
Číslo objednávky (nepovinné, pro rychlejší vyřízení požadavku):
 
Datum objednání (*)/datum obdržení (*):
 
Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:
 
Adresa spotřebitele/spotřebitelů:
 
Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):
 
Datum:

(*) Nehodící se škrtněte.